Inschrijfformulier Scouting Zoeterwoude

Lijkt jou het ook leuk om lid te worden van Scouting Zoeterwoude? Vul dan je gegevens in op het onderstaande inschrijfformulier.
Jouw gegevens
Vul hieronder jouw persoonlijke gegevens in. Met deze gegevens schrijven we je in als lid van Scouting. Verderop kun je eventueel aanvullende contactgegevens van je ouder(s)/verzorger(s) invullen (verplichte velden zijn aangegeven met een *).

Wanneer de gegevens verborgen zijn, zijn ze niet inzichtelijk voor iedereen die de ledenlijst van de Scoutinggroep mag gebruiken. Alleen personen binnen de groep die de gegevens functioneel nodig hebben (zoals de penningmeester, het leidingteam en de ledenadministratie) hebben hiermee inzicht in de strikt noodzakelijke gegevens.
Contactgegevens ouder(s)/verzorger(s)
Vul hieronder de contactgegevens in van je ouder(s)/verzorger(s).

Ouder/verzorger 1

Ouder/verzorger 2

Beeldmateriaal
Via onze website en social media kanalen houden we iedereen graag op de hoogte van de activiteiten van onze groep. Hiervoor maken we gebruik van foto’s en video’s. We gaan zorgvuldig om met het beeldmateriaal en zullen dat alleen delen als gepast en wenselijk is. We vragen daarom om jouw toestemming beeldmateriaal te mogen delen.
Wil je nog iets kwijt? Dan kan dat hieronder.
Voor vragen of opmerkingen over je inschrijving kun je terecht bij de ledenadministratie, Maaike van Latum, via 06-44121539 of secretaris@scoutingzoeterwoude.nl.