Donateurs

De missie van Scouting Zoeterwoude is al sinds de oprichting om onze unieke activiteiten te kunnen blijven bieden aan een zo breed mogelijke groep van de Zoeterwoudse jeugd. Dit doen we enerzijds door slim en creatief om te gaan met de middelen die we hebben. Het is voor ons dé uitdaging om een zo bijzonder mogelijk programma in elkaar te zetten waarbij we de kosten zo laag mogelijk houden. Dit lukt ons vaak en daar zijn we dan ook trots op!

Anderzijds worden we in onze missie enorm gesteund door de vele mensen die Scouting Zoeterwoude een warm hart (blijven) toedragen. Dankzij de inzet van vrijwilligers, vrijgevigheid van bedrijven en onze donateurs slagen we er nog steeds in om ons spelaanbod voor iedereen toegankelijk te houden. Daar zijn we uitermate dankbaar voor, want zonder hen zouden we dit niet voor elkaar krijgen.

Wilt u ook graag bijdragen aan onze missie? Wordt dan donateur van Scouting Zoeterwoude. U kunt zich aanmelden via onderstaand formulier.

Uw gegevens

Verplichte invulvelden zijn gemarkeerd met een * teken. Uw adresgegevens worden door ons uitsluitend gebruikt voor communicatie per post, bijvoorbeeld om u uit te nodigen voor evenementen zoals het jubileum. Deze zijn niet verplicht.
Uw donatie

Wij zullen u jaarlijks vragen om het door u ingevulde bedrag over te maken. Hierover krijgt u normaliter in het voorjaar een mail, inclusief de instructies hoe het bedrag te voldoen. Wordt u na het voorjaar donateur? Dan zullen we u éénmalig een email sturen met daarin de vraag om per direct de donatie over te maken voor dat kalenderjaar. In het daarop volgende kalenderjaar zal uw donatie gevraagd worden in de reguliere ronde.

Wilt u nog iets kwijt? Dan kan dat hieronder.